понедељак, 22. април 2013.

Kolač sa makom i višnjama


Sastojci za testo:
2 jaja
2 šolje od 3dl mlevenog maka (oko 200g)
2 šolje šećera
2 šolje mleka
2 šolje brašna
1 nepuna šolja ulja
1 prašak za peciva

Potrebno je još:
200g očišćenih i isceđenih višanja (može i iz zamrzivača)
150g suvog grožđa

Za preliv:
25 kašika vode
25 kašika šećera
Sok od jednog većeg limuna
3 kesice vanilin šećera ili 15 kapi ekstrata od vanile

Priprema:
Sve sastojke za testo penasto umutiti, dodati višnje i suvo grožđe. Ponovo dobro pomešati i sipati u veliku, uljem podmazanu i brašnom posutu tepsiju. Peći na 180 stepeni oko 45 minuta.
Kuvati šećer i vodu 20-tak minuta, skinuti sa vatre i dodati limunov sok i vanilu. Preliti kolač. Važno je da prilikom prelivanja ili kolač ili preliv bude hladan. Kada kolač upije preliv iseći ga na kocke i služiti.

8 коментара:

  1. Sigurna sam da ovaj kolac je prelep

    ОдговориИзбриши
  2. Nadam se da ćete ga i isprobati. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Lara. Drago mi je da pratiš moje recepte.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je drago .-volite tvoja Lara.

      Избриши
    2. Rale saverseno pravis kolace i svako bih teo da uzme tvoj recept i da napravi kolace i pite. Svaki put pratim tvoj recepti zato sto si najbolja da pravis kolace.Kad budes gledala komentare na blog pokazi babi sta sam napiala molim te u moje ime. Svarno moram da se pohlalim tebi i babi sa predivne kolace, zato sto su jako ukusne,predivne,i prelepe,stvarno,stvarno. Volite tvoja sestricina i unuka Lara.

      Избриши
    3. Hvala Lara od babe i mene. Nadamo se da ćeš i ti krenuti nasim stopama i da ces biti jos bolja kuvarica nego mi.

      Избриши
    4. Анониман3. мај 2013. 19:32

      hvala rale .

      Избриши