среда, 19. јун 2013.

Markiza torta

Danas je moj rođendan i ovo je moja rođendanska torta.

Sastojci:
200g putera
200g šećera u prahu
200g čokolade za kuvanje
6 žumanaca
6 belanaca
400-500g piškota
2-3 šoljice skuvane i proceđene crne kafe
4 kesice šlaga

Priprema:
  1. Dobro umutiti puter i šećer u prahu. 
  2. Dodati jedno po jedno žumance uz konstantno mešanje.
  3. Čokoladu istopiti na pari. Kad se puter i jaja dobro sjedine, dodati kašičicu po kašičicu otopljene čokolade (nikako ne sipati celu količinu odjednom) i lagano mešati.

  4. Umutiti sneg od belanaca i lagano ga dodati prethodnoj masi.
5. Kalup za torte obložiti piškotama koje su prethodno umočene u kafu.
6. Smesu pažljivo izliti u kalup i ostaviti par sati u frižideru da se stegne.
7. Kada se torta dobro ohladi umutiti šlag prema uputstvu sa kesice i sipati ga preko fila.
P.S. Pošto su mi piškote bile više nego što treba, tj. fil je stigao samo do 2/3 piškota, ja sam piškole lepo skratila.

Нема коментара:

Постави коментар