четвртак, 9. мај 2013.

Musaka od rendanog krompira

Tempo centar je 2008. godine ovaj moj recept za musaku svrstao među 10 najboljih recepata.
Musaka napravljena od rendanog krompira ima specifičan ukus koji nema nikakve veze sa ukusom obične musake. Jelo se lako pravi, jedino malo više vremena oduzme rendanje krompira ali ja sam imala velike pomoćnike, moju sestričinu Laru i sestrića Andreu.
Sastojci:
400 gr mlevenog mesa
800 gr krompira
3-4
manje glavice crnog luka
aleva paprika

dodatak jelima
biber

ulje

Za preliv:
2 jaja
200ml mleka

Priprema:
Mleveno meso dinstati sa sitno iseckanim lukom na malo ulja oko 30 minuta. Kada je gotovo dodati dodatak jelima, alevu papriku i toliko bibera da masa bude pikantna.
Krompir oljustiti i izrendati na krupno. Da krompir prilikom rendanja ne bi pocrneo najbolje ga je rendati u činiju koja je napunjena vodom.
U podmazan pleh redjati ½ mase  krompira (ukoliko ste ga rendali u činiju sa vodom prethodno ga dobro ocedite) na to  meso i na kraju drugu ½ krompira.
Preliti umućenim jajima i mlekom i peći u rerni zagrejanoj na 180 stepeni oko 45 minuta.

2 коментара:

  1. Анониман11. мај 2013. 21:10

    Hvala od mene iAndre jako smo zadovoljni.Lara.

    ОдговориИзбриши
  2. Сутра ћу спремити.Ваљда ће бити лепша од обичне коју баш и не волимо

    ОдговориИзбриши