среда, 20. март 2013.

Mekani waffle sa pudingom od vanile

Recept je preuzet od gospođe Vesne sa Krstarice. Ovo su najbolje waffle koje sam probala.

Sastojci 
375 grama brašna
1 kesica pudinga od vanile
4 cela jaja
1 prašak za pecivo
125 grama margarina
150 grama šećera
180ml gazirane vode ili mleka
Narendana kora od jednog limuna

Način pripreme
Penasto umutiti jaja sa šećerom, pa dodati gaziranu vodu i otopljen margarin.
U smesu dodati prosejano brašno pomešano sa prahom za puding i praškom za pecivo i narendanu koru od limuna. Sve dobro umutiti mikserom. Peći u aparatu za galete.

Pošto je smesa retka  u aparat za galete treba je sipati kutlačom.

4 коментара:

  1. ovaj kolac je jako lep i ukusan

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala što ste isprobali. Ovo su stvarno jedne od najboljih waffle koje sam pravila

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mie sto su vam se dopale

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rale tvoj recepti su jako lepi ,ukusni,prelepi na pogled.Doslo mi da kazem mami da napravi ovaj predivan kolac ,svaki dan pratim tvoje recepte na kompjuteru i na tabletu.Veoma sam zadovoljna za tvoj recepti i trud.Sigurna sam da cu se svi oduseviti i napraviti tvoj recepti tako ukusni i prelepi kao nikad sto si pravila .Najvise mi se svideli rolat sa povercem , spanac sa pirincem ,kolac sa visnjama i makom,pogacice sa pasuljem, Bouty -kokos stanglice,krompir salata,tiramisu sa kocoladom i kisela pita sa sirom.Skoro svim recepata sam napisala komentar.

      Избриши